62999675_021

ساخت و ساز سریع و بدون دردسر با هبلکس ایران

بلوک هبلکس تبریز

بلوک هبلکس - خاک چینی مرند ۶۰x۲۵

ضخامت: 7.5-10-12-15-20-25

قیمت: ۱,۱۷۵,۰۰۰ تومان

بلوک هبلکس - سیلیس آرا زنجان ۶۰x۲۵

ضخامت: 7.5 - 10 - 15 - 20

قیمت: ۱,۳۶۵,۰۰۰ تومان

بلوک هبلکس - آران آذرشهر ۶۰x۲۴

ضخامت: 7.5 - 10 - 15 - 20 - 30

قیمت: -

بلوک هبلکس - نوبهار مرند ۶۰x۲۵

ضخامت: 5 - 7.5 - 10 - 12 - 15 - 20

قیمت: -

بلوک هبلکس - ساروج اردبیل ۶۰x۲۵

ضخامت: 7.5 - 10 - 12 - 15 - 20

قیمت: ۱,۴۲۰,۰۰۰ تومان

بلوک هبلکس تبریز اولین بار توسط مهندسان اروپایی ابداع گردید و به نام های ACC,Heblex  و .. در اروپا و سایر کشورها شناخته شده است. بلوک aac تبریز نوعی بتن سبک اتوکلاو شده به شمار می آید. وزن بلوک هبلکس تبریز در مقایسه با یک بلوک بتنی هم اندازه خود یک پنجم است، از این رو به آن بلوک سبک گازی و یا ACC  می گویند.در مقایسه با آجر این بلوک سه تا چهار برابر سبک تر است. هدف اصلی از ساخت بلوک هبلکس تبریز سبک سازی مصالح بوده، سبک سازی مصالح مقاومت آن را بالا می برد. اصلی ترین کاربرد بلوک هبلکس تبریز استفاده به عنوان عایق صوتی و حرارتی می باشد. در واقع بلوک هبلکس تبریز نقش باربری در دیوار چینی ندارد. بلوک aac تبریز تخلخل بالایی دارد و علت آن وجود آلومینیوم در ساختار این بلوک می باشد. قیمت بلوک هبلکس تبریز نسبت به ویژگی های منحصر به فرد آن و کاربرد های آن مقرون به صرفه است. به طور کلی علت اصلی استفاده از این محصول در ساختمان سازی عایق، سبک بودن و مقرون به صرفه بودن در کنار مقاومت بسیار بالا می باشد. برای استعلام بهترین قیمت بلوک هبلکس تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت بلوک هبلکس تبریز

قیمت بلوک هبلکس تبریز در کارخانه های مختلف متفاوت بوده، اما این اختلاف قیمت بسیار ناچیز است. اما از آنجایی که بلوک هبلکس تولید شده در کارخانه ها درجه بندی دارد، قیمت ها بر اساس درجه تولید متفاوت هستند. در واقع قیمت بلوک هبلکس تبریز درجه یک با قیمت بلوک هبلکس درجه دو متفاوت است. قیمت بلوک هبلکس تبریز با توجه به ابعاد و میزان سفارش مشتری متغیر است. قیمت بلوک هبلکس تبریز در کارخانه ها بر حسب متر مکعب محاسبه می شود. اگر چه قیمت بلوک هبلکس نسبت به بقیه مصالح بالاتر است اما با افزایش سرعت ساخت و ساز و پیشرفت سریع تر پروژه، سازندگان و پیمانکاران خرید هبلکس تبریز را به دیگر مصالح ساختمانی ترجیح می دهند.

خرید هبلکس تبریز

با توجه به ویژگی های مثبت بلوک هبلکس تبریز استفاده از آن در ساخت و ساز و ساختمان سازی های مدرن و امروزی رو به افزایش است. همین امر باعث زیاد شدن کارخانه های تولید و فروش بلوک هبلکس تبریز شده است.  خرید هبلکس تبریز در سایز های مختلف با توجه به نیاز مشتری امکان پذیر است. در جدول زیر سایز های مختلف بلوک هبلکس تبریز نوشته شده است. لازم به ذکر است قیمت هر سایز با بقیه متفاوت است. برای خرید هبلکس تبریز با بهترین قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در هنگام خرید بلوک هبلکس تبریز چسب مخصوص به آن هم باید خریداری گردد. این چسب جهت چسباندن انواع بلوک های سبک هبلکس طراحی و تولید گردیده است

کارخانه هبلکس تبریز

با زیاد شدن تقاضای بلوک هبلکس کارخانه های زیادی در این زمینه در تبریز و دیگر شهر های ایران مشغول به کار هستند. برخی از این کارخانه ها از مشتریان خود هزینه حمل ونقل را دریافت نمی کنند. کارخانه هبلکس تبریز برای کمتر شدن هزینه حمل و نقل از حداکثر ظرفیت وسیله حمل کننده خود برای بارگیری استفاده می کند. کارخانه های تولید کننده بلوک هبلکس تبریز، بلوک هایی با ابعاد مختلف به بازار عرضه می کند تا مشتری بر اساس نیاز خود بلوک مورد نظرش را سفارش دهد. برای اطلاع از آدرس کارخانه بلوک هبلکس تبریز و شماره تلفن کارخانه بلوک هبلکس تبریز ،با ما تماس حاصل فرمایید. نمایندگی های بلوک هبلکس در تبریز نیز وجود دارند. سایت ما نمایندگی این کارخانه و سایر کارخانه های بلوک هبلکس را دارد.

قیمت هبلکس تبریز

قیمت هبلکس تبریز نسبت به بقیه مصالح دیگر ساختمانی مثل بلوک های معمولی، آجر و سفال بالاتر است.اما استفاده از آن به طور غیر مستقیم باعث کم شدن هزینه های ساخت و ساز می شود. در واقع استفاده از بلوک هبلکس باعث افزایش سرعت ساخت و ساز می شود، در نتیجه دستمزد پرداختی به کارگر کمتر می شود و این نتیجه ای برای کمتر شدن هزینه های جاری ساخت و ساز می باشد. از جهتی هر بلوک جای چندین آجر را گرفته و استفاده از ملات کمتر می شود. این موضوع در کنار ویژگی های مثبت آن مثل افزایش مقاومت سازه در بربر زلزله، عایق صوتی و حرارتی خرید هبلکس تبریز را مقرون به صرفه می کند. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت هبلکس تبریز می توان به ابعاد، متراژ پروژه، میزان سفارش و موقعیت جغرافیایی می توان اشاره کرد. بالطبع هرچه ابعاد و متراژ پروژه بیشتر باشد قیمت نهایی نیز بیشتر می شود.

هبلکس تبریز

همانطور که پیشتر ذکر شد هبلکس تبریز یا بلوک هبلکس ویژگی های منحصر به فردی دارد که در اینجا به طور مختصر به بیان آنها می پردازیم. وزن سبک که یکی از اصلی ترین ویژگی های این بلوک به شمار می آید. از دیگر ویژگیی های مثبت این بلوک نصب آسان تاسیسات است، در واقع هنگام استفاده از هبلکس راه عبور لوله ها و تاسیسات بدون هیچ تخریبی امکان پذیر است. طول عمر بالا و عایق صوتی و حرارتی از دیگر ویژگی های هبلکس تبریز به شمار می آیند. مشکلی که این روزها در اکثر آپارتمان ها آزار دهنده است عبور صدا است، با استفاده از این بلوک میزان آلودگی صوتی را به حداقل ممکن خود می رسد. در کنار همه ی این ویژگی های مثبت بلوک هبلکس تبریز معایبی هم دارد، همانطور که ذکر شد بلوک هبلکس به عنوان باربر در دیوار عمل نمی کند، هبلکس تبریز ضد آب و ضد رطوبت نیست و قسمت بیرونی آن باید ضد آب شود. به عبارتی اگر از بلوک هبلکس به عنوان عایق در محیط های مرطوب استفاده شود باید حتما عایق رطوبتی روی آن اجرا شود.